بازدید رئیس دانشگاه امام صادق (ع) از غرفه مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق (ع) در نمایشگاه نوآوری اینوتکس ۱۴۰۰

بازدید رئیس دانشگاه امام صادق (ع) از نمایشگاه اینوتکس ۱۴۰۰

دکتر حسین‌علی سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه از غرفه مرکز نوآوری دانشگاه در نمایشگاه اینوتکس بازدید کرد.

در این بازدید دکتر بابک حمیدیا گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در یک سال گذشته در مرکز نوآوری دانشگاه ارائه کرد. رئیس دانشگاه نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و حضور با قدرت مرکز نوآوری در نمایشگاه بین المللی اینوتکس خواستار ارائه بهتر و بیشتر گزارش‌ها و بهبود اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این مرکز نوآوری در رسانه‌های داخل و خارج دانشگاه شد.

حضور مرکز نوآوری دانشگاه در نمایشگاه اینوتکس

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، مهم‌ترین رویداد اختصاصی اکوسیستم نوآوری ایران است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. در سال ۱۴۰۰، تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه به بیش از ۳۰۰ مورد رسید که در آن شرکت‌های فناور، استارتاپ، مرکز نوآوری و شتابدهنده، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های فناوری حضور دارند.

مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق (ع) اولین بار سال قبل در این نمایشگاه شرکت کرد که البته این دوره از نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی بود و امسال و در اینوتکس ۱۴۰۰ (INOTEX 2021) برای بار دوم و به صورت حضوری مرکز نوآوری در این رویداد به ارائه دستاوردهای خود پرداخت. مهم‌ترین هدف مرکز نوآوری از حضور در این رویداد اطلاع‌رسانی اولویت‌ها، طراحی، حمایت‌ها و نحوه کارکرد مرکز نوآوری به عموم و البته شبکه‌سازی با اکوسیستم نوآوری بود که به خوبی با تعداد زیاد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به این هدف دست یافت.

گزارش فعالیت مرکز نوآوری به ریاست دانشگاه

در سومین روز نمایشگاه، رئیس دانشگاه امام صادق (ع) به دعوت مدیر مرکز نوآوری با حضور در پارک فناوری پردیس از غرفه مرکز نوآوری و چندین مرکز نوآور دیگر بازدید کرده و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دکتر بابک حمیدیا، رئیس مرکز نوآوری در بازدید رئیس دانشگاه مهم‌ترین اولویت‌های مرکز نوآوری را موضوع نوآوری اجتماعی و صنایع خلاق عنوان کرد و همچنین فعالیت‌های مرکز در این راستا را شرح داد. همچنین رفع نیازهای حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از طریق ارائه راهکارهای نوآورانه از نکات مورد تاکید مشترک رئیس مرکز نوآوری و رئیس دانشگاه بود که در این راستا به زودی مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود. همچنین بابک حمیدیا همکاری با بنیاد کرامت رضوی را یکی دیگر از فعالیت‌های آینده مرکز نوآوری ذکر کرد که در راستای تحقق بخشی به نوآوری اجتماعی در مرکز نوآوری است. در حوزه صنایع خلاق نیز رویداد هداپ که همچنان در جریان و در حال برگزاری است به سمع و نظر دکتر سعدی رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا