covino1 - رویداد کووینو

کووینو ، گذار نوآورانه از عصر کرونا

شیوع ویروس کرونا و همه‌گیرشدن آن در جهان، بیانگر ورود ما، به دوره‌ای است که بحران‌ها و فرصت‌های مختلفی را درخود جای‌داده‌است. این بحران، بر زندگی افراد، کسب­‌وکارها و دولت‌ها اثرات منفی گذاشته‌است. اما همیشه تبدیل تهدید به فرصت، امکان‌پذیر است و ما در کووینو به دنبال این تبدیل هستیم.

نوآوری، پادزهر بحران کرونا

نوآوری، پادزهر این ویروس برای گذر از این بحران است. افراد و کسب وکار‌هایی که همواره درپی نوآوری هستند، بدون شک این بحران را باموفقیت سپری می­‌کنند. از سویی دیگر، همراهی نوآوران با دولت و نهادهای تصمیم‌­گیری نیز می­‌تواند جامعه را در برون‌رفت از این بحران همراهی کند.

مجموعه گفتگوهای مجازی «کووینو»

در مجموعه گفتگوهای مجازی «کووینو» که توسط مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می­‌شود، به‌دنبال آن هستیم تا ابعاد و زوایای مختلف پیامدهای این بحران را بررسی کنیم و به صاحبان ایده و کسب‌وکار، راه‌های تبدیل بحران به فرصت را نشان‌دهیم.

پس اگر شما، می‌­خواهید از این شرایط، خلق فرصت کرده و کسب‌وکار خود را پایه‌ریزی کنید یا اینکه در هدایت کسب و کار خود در این شرایط بحرانی، از ابزار نوآوری استفاده‌کنید و در برون‌رفت کشور عزیزمان، ایران، از این بحران سهیم باشید، در مجموعه گفتگوهای «کووینو»، منتظر شماهستیم.

گفتگوهای مجازی کووینو هرشب ساعت 21:30 و طی 12 جلسه برگزار می­‌شود.

پخش زنده

پخش زنده از طریق دو درگاه زیر :    

🌐  https://vc.isu.ac.ir/ch/covinno

🌐 https://www.instagram.com/innovationisu/

covino1 - رویداد کووینو
covino1 – رویداد کووینو

زمان جلسات و میهمانان این گفت‌وگو، متعاقبا از طریق سایت، پیج اینستاگرام مرکز، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آدرس سایت: www.innovationisu.ir

صفحه اینستاگرام: @innivationisu

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا