مجموعه مطالب «استارتاپ شناسی!» استارتاپ های جدید و جذابی را میشناسیم. در این قسمت به معرفی استارتاپ بهداشتی Kyruus میپردازیم. شعار این استارتاپ اینگونه است: «تطابق بهتر به معنای مراقبت بهتر است.»
خدمات و محصولات این استارتاپ به بیماران کمک میکنند تا بهترین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی را برای موقعیت های به خصوص خود در زمان مناسب و در بهترین موقعیت مکانی مورد نظر پیدا کنند. برای کسانی که غالباً ناچار به استفاده از سیستم مراقبت های بهداشتی سردرگم کننده و نامربوط شده اند، امید پیدا کردن ارائه دهنده درست در دریایی از ارائه دهندگان ناشناس میتواند مأیوس کننده و بی نتیجه باشد.
هدف این استارتاپ تغییر این جریان است.
معرفی استارتاپ Kyruus
هدف این استارتاپ ارائه راه حلهایی برای مدیریت داده، برنامه ریزی و جست و جوی تأمین کنندگان پیشرو در صنعت بهداشت و درمان است که این موضوع به سیستمهای بهداشت و درمان کمک میکند تا بیماران را با تأمینکنندگان درست مطابقت داده و دسترسی آنان را به این مراکز و شرکتها بهینه کنند.
مزایای این نرم افزار:
- ارائه دهنده جست و جو برای مشتریان مدرن و به روز

- برنامه ریزی به صورت آنلاین و بصری

- تجزیه و تحلیل تقاضای مشتریان جدید

- استراتژی جامع دیجیتال که بر روی فهرستی از ارائهدهندگان قدرتمند ساخته شده است

- تأثیرات مثبت اثبات شده بر سیستمهای بهداشت و درمان
- داشتن رویکرد بالینی برای تطبیق بیمار با تأمینکنندگان بهداشت و درمان
- پلتفرم پیشرو در صنعت
- داشتن شبکهی شراکت ممتاز
بنیانگذارن:
- Graham Gardner: هم بنیانگذار ومدیرعامل
- Chris Gervais: مدیر ارشد فناوری
- John McLean: مدیر ارشد مالی
افراد شاغل در استارتاپ: 51 الی 200 نفر
منابع مالی:
مقدار سرمایه جمع آوری شده: ۴۱/۵ میلیون دلار
تأمین سرمایه در 3 راند.
موقعیت مکانی استارتاپ:
سان فرانسیسکو– بوستون
بازارهای فعالیت:
- بیمارستانها و مراکز درمانی
- کلان داده
- تجزیه و تحلیل کلان داده
- فناوری اطلاعات در مراقبتهای بهداشتی
راه های ارتباطی:
وبسایت: www.kyruus.com.com
لینکدین، توییتر، فیس بوک: @kyruus

پیاده سازی متن توسط:
سروش شایگان نریمان